Датчики Тиску

autec_rdks_header_1600x300.jpg

З кожним днем все більше автомобілістів стикається з проблемою вибору сезонних комплектів коліс а свій автомобіль. На сьогоднішній день колесо – це не просто Шина + Автодиск + Повітря (або АЗОТ – хто як хоче). На сьогоднішній день колесо - це ще одна складова, яка в багатьох сучасних автомобілях категорично необхідна - це контролер тиску в шинах, інакше кажучи - датчик тиску, або TPMS-сенсор.

Все тому, що купити датчики тиску в шинах вкрай необхідно, оскільки автомобілі виробництва, починаючи з першого Листопада 2014 року, у зв'язку з директивою Європейського союзу - усі мають у бортових комп'ютерах таку функцію. Автомобільні виробники із США на всі вироблені з 2008 року автомобілі також зобов'язані встановлювати таку систему у зв'язку з раніше прийнятою аналогічною директивою урядом США.
 
У пізніших версіях автомобілів виробництва від 2014 року датчик тиску в шині на деяких автомобілях - відсутня, тут застосовується бюджетніша технологія - а саме - зчитування кількості обертів колеса з даних системи ABS. Така технологія також дозволяє контролювати тиск у шині, але не безпосередньо, а посередньо її фізичній властивості. Вся справа в тому, що колесо з нижчим тиском має менший діаметр кола ніж колесо з нормальним тиском. Тому таке колесо, коли тиск падає, звичайно виконує набагато більше обертів на осі, ніж всі інші колеса того ж автомобіля. Система ABS контролює методом визначення кілометражу який проїхав автомобіль та кількістю обертів колеса, та при критичному відхиленні від нормального обертання - попереджає Водія сигналізуючи про помилку на панелі приладів.
 
Така система контролю за тиском у шинах, звичайно ж, несе в собі більше мінусів ніж плюсів. У чому мінуси посереднього контролю за тиском?:
 
1. У тому, що ви ніколи не зможете побачити реальний тиск і температуру в кожній з Ваших шин. Подібна система реагує ТІЛЬКИ на оберти колеса, тому ніяких точних і конкретних даних ви від неї не отримаєте - на панелі приладів з'явиться сигналізатор який Вас попередить лише про те, що "щось не в порядку з тиском", при цьому буде незрозуміло в якому конкретно колесі та який там тиск;
 
2. У тому, що ця система може давати хибне спрацьовування. Наприклад у любителів активної їзди може виникнути така пролема у зв'язку з заходом у поворот на високій швидкості, коли природно виникає проблема, що одне з коліс короткочасно отримує найбільше навантаження і у зв'язку з збільшеним тиском може зробити більш швидкий оборот ніж усі інші колеса.
 
3. Ви ніколи не дізнаєтеся який у Вас реальний тиск у шинах, саме тому, наприклад коли у Вас тиск +- однаковий на Всіх 4х шинах і кількість обертів на всіх 4х олесах теж майже однакова - ви можете отримати більш інтенсивне зношування центральної частини шин або їх бічних частин пов'язаних із надто низьким або надто високим тиском. Жодних помилок чи попереджень центральний комп'ютер Вашого автомобіля Вам не виведе на дисплей. Більше того - автомобіль не зареєструє таку помилку в системі - і ви їхатимете і далі на своєму автомобілі навіть не підозрюючи про те, що у Вас щось не в порядку з тиском.
 
Плюс такої системи – ми вважаємо – лише один: низька собівартість. Звичайно: Автовиробнику потрібно буде встановити в автомобіль менше електронних компонентів, а Вам непотрібно буде витрачатися на датчики тиску в шинах (TPMS).
 
Погодьтеся - що безпека в будь-якому випадку має грати вирішальну роль. Тому - якого б роду не була дана система - вона впливає на безпеку Вашого автомобіля. Чи то пряма система чи посередня – тиск у шинах це дуже важливий, що грає вплив на збереження Ваших шин та Вашого автомобіля – фактор.
 
Якщо Вам пощастило мати у володінні автомобіль з прямою системою контролю за тиском у шинах (т. з. TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)) - для того, щоб система правильно працювала і не давала збоїв - потрібно, щоб датчики тиску в шинах завжди були присутні на встановлених колесах. Саме тому при сезонному перевзутті автомобіля потрібно заздалегідь подбати про додатковий комплект таких датчиків тиску.

Aktuelles_Servicezeiten_Winter.jpg

Наша компанія є єдиним партнером компанії AUTEC KG & Co. - виробником високоякісних алюмінієвих дисків з Німеччини (м. Шифферштадт), яка у свою чергу, як одним з найбільших виробників автомобільних дисків у Європі, - має величезний склад Датчиків тиску, персональні, ексклюзивні низькі ціни на Оригінальні датчики тиску, що постачаються в тому числі і на первинну комплектацію. На нашому складі в Україні завжди присутня безліч Датчиків тиску на Більшість присутніх на сьогоднішній день в Україні моделей автомобілів. Ви зможете придбати у нас таких виробників, як Huf, Schrader, Pacific, VDO/Continental.
 
Продуктом, що має найвищий потенціал серед інших подібних на сьогоднішній день на ринку України - є датчики AUTEC Im TPMS.

iM_Sensoren_Logo.jpg

У чому перевага датчиків AUTEC серед інших? Все просто - вони є абсолютним замінником оригінальних датчиків тиску. Непотрібно не шукати, не переплачувати, не чекати "на замовлення". Все готове для роботи: є в наявності і абсолютно аналогічне до Орігіналу.
 
Кожен Датчик Тиску У шині AUTEC Im TPMS виготовляється повністю як оригінальний на конкретний автомобіль. Датчики тиску, наприклад, на Vokswagen ( Volkswagen, VW) повністю виготовляються як оригінальний датчик: компоненти плати, сенсори тиску та температури на датчиках AUTEC використовуються такі ж як і на оригінальних VW з кодом 5Q0 907 275. Абсолютно будь-який сканер покаже Вам що датчик AUTEC Im TPMS – це оригінальний датчик VW Group. Автомобіль розпізнає його як оригінальний (на відміну від універсальних програмованих болванок) і працюватиме він аналогічно орііналу.
 
Все те саме стосується і датчиків тиску в шинах від AUTEC і для інших автомобілів. Наприклад Датчики тиску на BMW або Mercedes так само розпізнаються як і оригінальні. Вам не потрібно буде нічого додатково перепрограмувати або прошивати - система побачить датчики AUTEC сама - самостійно в результаті пробної подорожі. Ставите колеса з датчиками - качаєте потрібний тиск - через 15-20 км датчики прописуються у ваш автомобіль і стають "рідними" для всіх систем.
 
Перевагами датчиків AUTEC Im TPMS є:
 
- Демократична, абсолютно адекватна вартість: за 40EUR ви отримуєте продукт Європейської якості, який 100% розпізнається системою автомобіля, працює і за навантаженнями та терміном – аналогічно до оригіналу;
 
- Ви можете вибрати колір вентиля. Погодьтеся - це чудово коли Вентиль диска доповнює і відповідає кольоровій гамі колісного диска. На даний момент можна вибрати між чорним та сріблястим кольором вентиля;
 
- Дуже легка установка: Вам не потрібно використовувати додаткові інструменти для встановлення AUTEC Im TPMS. Потрібно лише бути володарем головки на 11 і невеликої шпильки. Цих інструментів абсолютно вистачає для того, щоб встановити датчик на диск.autec-rdks-im-tpms-montage_1.jpg
 
Все дуже просто:
 
Купуєте AUTEC Im TPMS -> встановлюєте їх на диски -> через 15-20 км. Ваш автомобіль вже сприймає їх як оригінальні
 
Ви можете бути спокійні: Якщо Раптом з якихось причин Ваш автомобіль не розпізнає Наші датчики – ми заберемо їх назад та повернем Вам Ваші гроші. Не було жодного випадку з 2016 року (рік з якого AUTEC продає свої датчики тиску в шинах), щоб ці прилади не працювали або працювали некоректно.
 
Окрім AUTEC Im TPMS-інтернет-магазин mir-koles.com.ua пропонує повністю оригінальні датчики тиску. AUTEC є одним із найбільших виробників литих дисків. При цьому – AUTEC – найбільший постачальник колісних дисків на вторинну комплектацію у Німеччині.

logo_vdo.jpg

Ми напряму БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ возимо датчики тиску від компанії AUTEC. Ця компанія як виробник колісних дисків - також має контракти з такими виробниками датчиків як Pacific, VDO (Continental), Schrader, BH Sens (колишній HUF). Датчики, які ми пропонуємо - ви отримаєте абсолютно ідентичні тим, які Вам запропонували б дилери виробників автомобілів.

ДЗВОНІТЬ 099 0674880 - і ми запропонуємо найвигідніший варіант датчиків тиску на Ваш автомобіль.